Plugg, plugg, plugg

Tror detta är första dagen i skolan då jag verkligen jobbart på och inte suttit av tiden! Iaf inte så mycket! Hade ju hål idag, 1030-13, då historian var inställd. Fick klart hela historiearbete på den håltimmen så nu känner jag mig nöjd. Läste även lite litteratur=) Men kvällen kommer ändå bestå av mycket plugg...jag ska verkligen försöka!
Synd bara att det är träning idag, blir alltid lite stressad då, men är hemma till halv 8 så det borde ju inte vara några problem! Ska ju ändå mest bara läsa läsa läsa!
Har även lite ångest för att jag inte vart på så många träningar, inte för att jag sviker gymnasterna - tränare finns det gott om, mer att jag förlorar viktiga timmar och timmar ger pengar. Girigt men sant! Tjänar ju inte direkt 95:-/timme, utan nöjer mig med mina 30:-/h. Därför är alla timmar viktiga, speciellt nu efter skolan tar slut, då får jag inte längre några 1000:- i månaden. Nejnej, dags att bli vuxen och börja jobba! Hjälp!
Men att söka jobb kommer väl förhoppningsvis att bli lättare än att söka sommarjobb, då jag kan söka fast anställning i aug, ger mig själv lite somarlov:) Hoppas jag hittar något, det kan ju verkligen behövas:P

Imorrn är det dags för domen oxå! Vad ska hända med min knöl?!:O spännande:P haha Kl 3 ska jag vara där och dess förinnan göra blodprov 2/5! Stammis hos doktorn, de är jag de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0