Shoppingdag!

Idag var det dags att förnya gardebroben lite. Kändes som om det verkligen behövdes. Var ute efter ett par jeans, tshirt och någon tjocktröja. Kom hem med ungefär det, nääästan.
Istället för jeans blev det leggings som ser ut som jeans, med fickor och allt..superbekväma, ett linne, två par trosor och sedan en finstickad tröja. Och allt detta gick på under 500 lappen! Kunde ju verkligen inte bli mycket bättre!
Tror nog att jag handlat det jag ska ha på mig när vi firar MrJ..säger ingen dag, eftersom han läser denna världelösa blogg....:P
Kommer bli naajs och ett par pumps till det;D

Men ett fenomen som alltid händer när jag shoppar på vero moda är att den jag är med handla desamma. Jag och J handlade våra palettkläningar där, mam och jag var NÄRA att köpa samma..men jag ångra mig:P, och L8 och jag köpte samma leggingsjeans:P
Hoppas inte jag och MrJ någon gång shoppar där...ingen av oss vill nog komma hem med samma plagg:P

Annars händer det inte så mycket mer idag, halv träningstisdag är det iaf! Bara min egna bowlingträning. Sedan kommer MrJ och det blir mys som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0