Sportlov

Sista sportlovet har alltså börjat nu. illa? Ja verkligen! Vuxenlivet närmar sig med stormsteg. Inte blir det bättre att jag går från junior till senior nu till hösten och få pröja hela mina matcher, ingen sponsor där nej. Lika lilla kändes det när jag fick spela i U23 klassen i DIF Tournamnt! Vuxen är bara förnamnet...

Lovet har väl börjat helt ok. Match idag som inte gick bra från min sida, börja bra, men sedan dala det, inte mycket mer att säga om saker. Match imorrn, bra det så jag inte börjar lovet med sådan stor besvikelse, och med tanke på att jag inte kan spela liga de närmsta 2 helgerna så vill jag avsluta innan mitt lilla "uppehåll" bra=)
Hoppas på att spelat imorrn med ungdomarna blir bättre:p

Strax ska jag bege mig den låånga vägen mot hässelby, verkligen inte lockande, men det blir mys när jag väl kommer fram. Får väl "roa" mig med någonting nyttigt, kanske lite trafikkunskap? Behöver ju läsa på nu lite. Speciellt när vi har prov den 12e mars. Förjävligt känns det, men ska väl kunna klirra det provet också, hoppas jag:P
Annars blir det väl en lugnt kväll och helg, och mycket dålig blogghelg:P Som vanligt..men men..match imorrn och sean vet jag inte vad som händer.. Lovet börjar ju på riktigt då. Kanske dra till med en riktigt naajs sovmorgon?:P







Kan det inte ta och bli sommar snart?
Lääängtan är otroligt stor nu! Vill verkligen inte längre frysa, utan bara få njuta av soolen och kunna sitta ute läänge på kvällarna och bara njuta och känna att hela världen är underbar och inge problem finns!:P Hehe..kankse inte ritkigt, men tanken finns ju där!
Just nu känns det som om bara få sitta på en parkbänk med uppknäpp vårjacka och känna hur solen värmer i ansiktet och man nästan svettas:P hehe....riktigt vårkänslor saknar jag nu! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0