Tårarna rinner

Snabbbesök som vanligt för mig:P Hade jättefina tänder tyckte tandläkaren. Det är väl bara att tacka och ta emot!
En sak jag glömde i det tidiagre inlägget! Kanske har det med att jag tränger undan jobbig saker!
Men det är när de ska fota tänderna! De gör så jäkla ont! In med den stora fyrkantiga (sen när är vi fyrkantiga i munnen?) grejjen och bita ihop! Det är verkligen en omöjlighet! Jag måste ha extrem lite mun! Tårarna bara rinner för att det är så obehagligt och gör ont. Någon annan som känner detsamma som jag, lr är jag bara konstig?
Men men, detta var iaf min sista gång hos tandläkaren som jag fick gå grattis, sen ska jag börja lägga pengar på detta:P Betala för att genomgå smärta, nej tack!

Gick även förbi apoteket för att löpa Zonsalva, för 100:- jävla spänn! Måste ju testa de doktorn sa. Sitta och smörja in min knöl med detta 2ggr om dagen i två veckor, jag tvivlar på att det funkar, men måste ju ge de ett försök. Vill bli av med smärtan när jag går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0