Träningstisdag!

Idag är det verkligen träingstisdag! I hallen från 16:30-21! Heelt galet! Och min pluggmotivatioon är verkligen inte hög nu och jag har lite attgöra. Fått reda på att jag inte gjort ett gammal läxför, vilket är ren bullshit, ni som känner mig vet att jag icke missar någonting:P Men får väl lov att göra de extra läxförhöret, får väl vara glad att jag inte har 5 st som de andra i klassen har..:P
Så försök till plugg nu iaf, om det går, sen blir det knivigt, får ju sovsällskap och då lockar tyvärr inte läxboken så hårt! Vi får väl se hur det går..

Känns rusktigt skönt nu att det är lov på fredag, känner verkligen ingen lust för skolan. Det är kallt ute, konstant trött och vil bara ligga och mysa med MrJ. Varför kan man inte bara få som man vill någon gång?:P läxfritt kan ju läggas till på den listan.
Ska även börja med en uppgift, kankse två t.o.m, från FotoC idag. Fota en lagbild och sedan kankse det blir en framsida till en tidning också, ifall jag har några gymnaster som vill ställa upp och att bilden blir bra, idéen i mitt huvud fungerar iaf:P


Längta tillbaka till gymnastiklivet? Inte så mycket faktiskt! Det skulle isåna fall vara fristående träningarna och alla tävlingar/läger. Men tyvärr dra redskapsträningen ner allting så hårt, verkligen ingenting för mig!
Fristående är någonting jag verkligen lever för och superglad över att varje tisdag nu fram till tävlingen den 29e mars är det fristående som gäller på tisdagar. ingen annan än jag är mer lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0