Tuffsöndag

Helgen har varit mysig, lung och skön, kankse inte så mycket sömn på nätterna, men det får jag vl ta. Att somna runt halv 4 för att sedan gå upp klockan halv 8 säger väl allt.
Inte blev det heller bättre att jag hade match idag, men fyra timmars sömn var jag inte så taggad:P Men det gick skit bra, som alltid. Rinkeby är en bra hall, lokalen kankse inte det bästa, men banorna är bra!
Med tjejerna vann vi 4/4 matcher och sedan var jag tvungen att hoppa in i killmatcherna där vi vann 2/4! Inte alls helt slut! Sovit fyra timmar som sagt och hålit igång sedan kl halv 8 imorse, tycker faktiskt att jag gjort ett grymt jobb:P och pricken över i:t att jag spelat grymt i 8 serier..bara att jag har liiite ont i min tumme och sista serien gick på vilja och tankverkstad på att tränga bort smärtan, hehe :P

Nu är det dags för mig att ta tag i mitt plugg som jag ligger lite efter i, en aningen sådär, skyller allt på MrJ, det är han som upptar min tid då jag tänkt plugga. Men inte gör jag någe motstånd så har väl lika mycket mig själv att skylla:P
Riktig tuff söndag, skulle bara vilja duscha och sedan lägga mig framför TV, men neej, som man bäddar får man ligga och ibland ligger man inget skönt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0