Hur satan sitter håret kvar?:O

De sägs att man inte kan färga håret t.ex illrött om man är superblondin, då det blir mycket svårt att få tillbaka sin normala hårfärg. Till er alla som tror på detta, ta en titt här:

 Min vän L8 steg 1:

Det började men blont, låångt prinsesshår. Det är ju som man säger ung, dum och blond ;)

Steg 2:

Sedan blev det kort och brunt och gick att styla på alla möjliga sätt. Titta vad jag lyckades med:P

Steg3:

När håret ändå var kort, varför inte färga det rött? Som sedan övergick till...

Steg 4:

...till rosa! och då blir man såhär glad!

Steg 5:

Samma år har hon tillbaka sin naturliga blonda hårfärg..men detta går ju inte..eller?:P
Btw, detta är 2006:P Och såhär höll hon sig ett tag iaf..:P

Steg 6:

MEN...när hon inte bytte hårfärg var hon ju tvungen att göra någonting annat med håret. Att bara ha det platt, långt och snyggt duger inte för denna dam;)

Steg 7:

Sedan var vi tillbaka till det bruna igen (t.o.m med lite rött i:O Hur ska hon få tillbaka sin hårfärg?:P) och resan tar inte slut där..:P

Steg 8:

Jaa..då var hon tillbaka som ung, dum och blond igen. Har säkert missat ett antal steg i färgning och klippning, men det kanske säger mycket om hur endel hårtyper tål mycket. Så va inte rädd om du vill färga ditt hår, det finns alltid en lösning och det finns ingen värre än min L8 och hennes hår sitter iaf fort kvar på huvudet. När jag såg henne iaf och då blekte jag hennes år:P
Och jag vet att hon kommer älska alla dessa härliga bilder jag lagt ut på henne. Vi älskar ju varandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0