Vad beror de på?

Efter mitt förra inlägg började jag att fundera lite på angående om min trötthet, att jag fryser och är hundrig hela tiden. Det börjar kännas lite läskigt nu. I höstas var det samma sak, jag frös och var trött men skillnaden var att jag inte hade någon matlust då. Men fram till jul kom den tillbaka. Men tröttheten och att jag går runt och fryser sitter kvar.
Idag i skolan t.ex sov jag från halv 12-13 och sedan under engelskan, kunde inte hålla ögonen öppna, även om jag ville. Jag sover inte heller dåligt på nätterna, lägger mig alltid innan kl 23 och går upp mellan kl 6 och 7.
Så va satan beror detta på? Kan det ha och göra med att jag har lite blodplättar? Neej, de tror jag inte, då hade doktorn reagerat på mina blodsvar. Att jag är gravid utesluter jag på en gång. Någon annan symtom kan jag inte komma på:P
Kanske är detta helt normalt beteende? Eller..?
Får luska vidare i detta..kanske fråga på ungdomsmottagningen om en månad när det är dags att gå dit igen... Kan ju inte fortsätta att ha det såhär..läskigt!

Träningen idag gick annars bra. Även om det var redskap, ej lika kul som fristående:P
Känner inte samma passion att ta för mig och leda tjejerna på redsakpen, men när vi kommer till fristående är jag på som faan. Ett jävla pådrag blir de. Munnen går i ett!:P

Strax dags för sängen och kankse lite plugg av trafikkunskpa..om jag inte somnar, det vore ju ingen överraskning:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0