2 dagar kvar

Nu är det 2 dagar kvar och nedräkningen kan äntligen börja på allvar:P Nu gäller det att tvätta kläder och tänka på vad man vill ha med sig i klädväg=) Det blir ju bara lite bättre än jag får veta att jag är "ledig" torsdag och fredag=) Många lektioner som är inställda förrutom 1/dag och jag åker inte till skolan för en lektion, tyvärr, då använder jag heller tiden till att sova ut, plugga lite och packa:D Tur att J och jag skrivit packlista, annars hade jag aldrig klarat detta:P
Så dessa två fjuttiga dagar som är kvar kommer bara att springa förbi, ännu snabbar när jag fåt sällskap både tors och fre av MrJ, riktigt mys=) Ses så mycket som möjligt innan jag åker:p

Dagen till enda är inte speciell, kom hem vid 3, dammsugit rummet, gjort världens största pastasallad, mitt ögonmått är verkligen inte bra:P Klarar allt annat förrutom just pasta sallad:P
Träningen senare ikväll, annars ingenting=) riktigt sköönt, och sedan en härlig sovmorgon imorrn;)


Smygtitt på MrJ, kör en blondinbella här:P Hahaha
Bilden är från lagfesten med bowlingen:P Den urartade ju lite..tre karlar i sängen tilslut..hmm:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0