2008/2009 i bilder

Kvällen igår var helt underbar men sen! Kom inte isäng förrän halv 6 imorse:P Men kul har vi haft det iaf:) Började kvällen med tjejmiddag hos M med mycket vin och skratt:) Vi underhöll oss med singstar tills det var dags att dra till nyårsfesten i Vårberg. En stor salig blandning av människor. Svenskar, greker, fransmän, holländare och brasilanare, så min brilljanta engelska regerade hela kvällen. Efter 12-slaget blev vi plötsligt inbjudan till en grekiskt fest, inga vi kände och hel lokalen var full av en stor grekisk släkt. Vi fick grekisk mat och dansade grekiskt med en tant och gubbe! Hahah..sedan blev kvällen inte så mycket mer. Vi hade kul på festen och kom hem hela och rena. Bara ett litet sugmärke på höften som jag inte vet vartifrån de kommer:)
Men som vanligt...bilderna får berätta.


Sockersötaflickor med drink


Maten var underbar! Bara linn som fick sin special rätt ;)


Efterrätten var minst lika god, men det började brinns och min desert fick rädda oss och släcka elden :P


Det bjöds även på ost :)


Med vin skålning :)






Tillslut kom vi även i ton med singstar!


Linn ville se ut som mig, men resultet blev inge vidare...:P






Såhär går det när alla i sällskapet är gymnaster :)


Sedan var det dags att röra sig mot festen, vi blev en aning sen och lifta därför till bussen, där vi även sjöng för busschaffören :)


Vi underhöll även alla människor vid tunnelbanan, endel verkade gilla de, titta uppe i vänster hörn!


Ett underbart gäng var vi som firade nyår tillsammans! Superkul hade vi hela kvällen och natten:) Tack för en underbar start på det nya året :)<3


Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHA! Jag såg inte det, att snubben spanar in under våra klänningar! :P

aja, den får vi väll bjuda på antar jag :P

Tack för en underbar kväll blåbär <3

2009-01-01 @ 23:30:55
URL: http://yigg.blogg.se/
Postat av: Jossan

HAHA! Jag såg inte det, att snubben spanar in under våra klänningar! :P

aja, den får vi väll bjuda på antar jag :P

Tack för en underbar kväll blåbär <3

2009-01-01 @ 23:32:26
URL: http://yigg.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hahaha i vårberg tessan :p skulle inte ni till tekniska?

2009-01-01 @ 23:36:16
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0