20090323

Glömde i mitt förra inlagg:P Men vet ni vad som händer om exakt två månader?! Kan ni gissa? En hint: Det är 23e januari idag;)
JOOO...jag fyller gammal! Jag blir 19 år! Herregud! Hemska tankar som kommer till mitt huvud! i 19 år har jag då levt mitt liv:P Lite panik känsla som kommer till mig, hjärtat slår lite fotare och huvudet säger till fötterna att springa och lägga sig under täcket och gömma sig! Iaf för ett tag.
19 känns alldelse för mycket! Det var den åldern, då när jag var liten..säg 8 år, jag tyckte att man blev vuxen. 19 låg så långt ifrån mig men nu är jag helt plötsligt där! Kommer det extra ansvar vid en åldern..?

För att inte glömma bort! Detta påminner mig verkligen om hur snabbt tiden går! Det är snart redan dags för mig att göra blodprov 2/5!:O Känns det inte som om jag gjorde de i går? Det blir väl iaf nån dag efter jag kommithem från sooolen som jag ska gå och bli stucken! Efter alla dessa blofprov kommer väl min arm se ut som en narkomans! Tur att blickar inte ofta faller på mina armveck;):P

För att inte glömma en sak till! Otrolig viktigt! oom 6 timmar ska jag vara pigg och gå upp hur sägen! Längtar redan:D Första gången jag längtar efter att gå kliva upp tidigt i sängen! Annars brukar sängen vara bästa stället att var på :)
De har jag fått bevis på från de senaste dagarna=) Mycket mys i sängen med MrJ! De har verkligen fått tiden att springa iväg, kunde inte skoldagarna gå lika fort!
Veckan kommer bil grymt kul..men kommer ändå sakna MrJ, vill ha mitt sovsällskap, man sover mycket bättre då oc blir gladare när man vaknar, vad är bättre än en godmorgonkyss?;)


Lite bildregn kan väl oxå behövas:D


Härliga minnen från sommaren 2005 - L8 och jag <3



Superhärlig sommardag på studsmattan hemma hos ch!


Sommaren 2005 på åland <3



Sommaren 2007 -  då sooolbrillorna var heta! J&T&J<3

Neej nu får det räcka med bilder, kankse ska lägga en tanke på sängen istället? Hmmm....känns inte så lockand:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0