Bättre än två världsmäsatrinnor? :P

Dåligt med bloggande...I know...men sånt är livet, hänt oroligt mycket!

Finalen i onsdags gick helt bra. Jag känner mig nöjd iaf :) Slog två världsmästarinnor och en av Sveriges bästa junior, även världens största idiot. Den tjejen kan verkligen inte le. Henne liv måste vara så tråkigt! Det spelar ingen roll vad som händer på banorna, hon kna göra en perfekt serie, d.v.s alla strike, men ändå se ut som någon dödat hennes hund! Hon är även allmänt dryg! Mitt största hatobejekt i världen! Grymt bra på bowling, men hennes attityd måste ändras!
För mitt lag gick det helt okeej, jag är nöjd med mitt spel=) Vi kom ju iaf inte sist:P Vi var 8e och sista lag som kvalade in så vi klättrade ju några placeringar iaf:)
Ett bajenlag kom iaf på 3e plats! Superbra! Och överlycklig att surpuppans lag bara kom två:D

Torsdagen spenderads med MrJ, då vi båda slutade kl 12 fick vi hela dagen för oss själva=) Sedan måste han väl vara väldens gulligast, han började 12 idag, jag 09. Han följde med mig hem, sov hos mig och gick sedan upp klockan halv 8, gjorde mig sällskap till skolan innan han begav sig mot sin! Vad säger man om de, helt underbar person<3
Kommer blir mys ikväll oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0