Dag 4

Nar vi vaknad motes vi av en klarbla himmel och sooolen var redan framme! Denna dag skulle vi agna till varan forsta utflykt och den gick till Puerto Rico och stranden Anfi mar! Men innan vi begav oss for att leta upp bussen inhandlade jag ett par flippflopp, sa idag har jag gjort min flippfloppdebutt. Det gick helt okej, lite ont mellan tarna pa ena foten, annars lugnt! Bussresen till stranden gick bra, vi fick hora att det bara skulle ta 15 minuter men sjalvklart var inte de sant. Vi satt pa bussen i 55 minuter! Men det gjorde verkligen ingenting! Landskapet vi akte forbi var helt amazing! Verkligen inte alls desamma som har i playa del ingels! Mycket mycket vackrare! Sa hela bussresan var mycket sevard och det kostade bara 2.50/person! Toppen!
Stranden dar var helt okej, vatten svinkallt och solen inte alls sa stark, kandes som om det var som ett osynlig moln framfor den, men bruna har vi iaf blivit idag! Konstigt nog tar bara solen pa magen och mellandelen pa ryggen, svart att fa farg pa brostet dar soolen oftas tar mycket hemma i Sverige.
Pa bussresen hem gjorde vi 2 svenka tjejers dag! De bodde har nere och blev helt overlyckliga nar de sag att vi hade en solo tidining! Massor de hade missat som hant i varlden, hehe=)

Igar var vi pa bar-rundan! Sakallad "Fuck me, Im famous!". Det var helt bra, gratis shots pa varje nytt stalle vi kom till och mycket bra musik! Dar traffade vi aven tva till svenska tjejer som vi umgicks med! Och antligen fick J dansa av sig pa en stripstang;) utelivet har nere ar toppen! Hur kommer vi overleva sen i Sverige, det gar verkligen inte att jamfora! Superskont ocksa att det inte ar svinkallt, utan aven sent pa kvallen har det ok-varme sa att vi kan ga hem utan att frysa. Vi har ju oxa bara 5 min att ga fran partystallerna hem, samma till stranden, det kan inte bli mycket battre!

Atandet har nere gar oxa bra! Jag njuter verkligen av frukosten! Sa har kan en typisk dag se ut!
Frukost: Kokta agg, med rostade mackar och mjukost och yorhgurt
Lunch: Antlingen nudlar eller sa ater vi ute
Middag: Pasta och kottfarssas eller sa ater vi aven ute!
Till stranden har vi med oss flera falskor med vatten och saft, ofta paron och mackor med mjukost som vi far tva stycken varje morgon hangandes pa dorrhandtaget!

Idag har vi aven atit varan forsta glass! Jag vet vi ar lite efter! Men nu ar det iaf gjort, svindyr var den oxa, 30 kronor, helt galet! Vi har aven tagit ut pengar, lite laskigt, inte alls som hemma, mycket att lasa och tanka innan man trycker!
Det som jag mest saknar hemmifran, som jag verkligen inte forstar varfor jag inte tog med, ar min nalle! Saknar verkligen nagot att halla om nar jag ska sova. Att ta med MrJ var ju lite svart, men nallen skulle ju faktiskt kunna ha gatt! Annars ar allt har nere perfekt! Saknar inte nagot sa mycket, varmen ar verkligen helt underbar! Synd bara att det ar lite kallt i vattnet! Forsta doppet har inte kommit an, kankse imorrn om vadret tillater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0