Dag 6

Nu har vi haft tva dagar pa raken med inte ett moln pa himlen! Superharligt! Forsta dagen som jag verkligen ar brand! Kanner av solen pa baklaren, armarna och ansiktet! Annars ar det lugnt, hoppas att jag ar brun nu iaf. Vi ligger vid poolen hela dagarna iaf=) Idag lag vi fran kl 10-16...kanska lite val laaange:p

Igar var vi pa barrundan nummer 2! Lika bra denna gang som forsta! Lite roligarenu kanske nar man kande det flesta. Lite jobbigt bara att ha koll pa vilket sprak man skulle anvanda till personerna:P Ibland blev det lite fel!
Jobbigt som vanligt, inte forsta gangen det hander! Jag blir forforljd pa krogen! Denna gang av en finne i 23 ars aldern! Ville verkligen inte lata mig vara ifred, inte blev det battre heller nar jag fick veta att han och hans kompis bor pa samma hotell som oss.... J gillade inte heller hans kompis:P Han kunde inte dansa, sa hon tyckte mest att han bara var i vagen:P Hahah..
Det ar roligt att barrundorna ar arragerade. Bade med lekar och att det ar en som snackar i micen och haller ihop allesammans. Dock tycker jag att lekarna kan ga overstyr, verkligen inte nagot som skulle ske i Sverige! Igar t.ex. fick de killar som var utvalda kla av sig alla kladerna, och da menar jag allt! Hmm... Men vinnaren pa lekarna far en champagneflaska inte illa de.. J och jag har hittils fatt ihop en sjalva och tva med alla tjejer, ar vi inte grymma?:P Men vi haller oss iaf till de normala lekarna, inte tanker jag ta av mig nagra klader iaf!
Det ar aven trevligt att vi traffat tva svenska tjejer! Precis i varan stil och gillar samma som vi....vi fyra ager dansgolvet! Latt!

Har pa hotelltet blir vi riktigt bortskamda! Varje dag far vi vara sangar baddade och disken diskad! Det ar som att vara hemma, inte klagar vi=)  jobbigt bara att disken aldrig hinner torka, aven om det star hela dagen, sa vi far alltig torka av den innan vi staller in de i skapet!

Resultat
Av en utekvall: Jag kommer hem med brannmarke fran nagons cigg pa mitt finger, det gor piss ont och blasa ar mega stor! Folk har verkar inte forsta hur man dansar, mina vita skor ar inte vita langre om jag sager sa! Lite blamarken har och dar, mest knan och fotter!
En dag i solen: Kinderna hettar och man ar om om hela kroppen, ar det riktigt illa deckar man i sangen innan kl 10, precis som vi gjorde pa tisdagskvallen!
Flippflopp: Min flippflopp debut var inge vidare, det tog mig en halv dag att fa skavsar mellan tarna och nu ar det riktiga kottsar, harligt! NOT!

Men nu ska jag inte klaga mer heller, vi har det helt underbart har i paradiset! Att en vecka kan ga sa fort, nu har vi bara en soldag kvar!:O Pressa pressa pressa! Och hoppas pa att jag ar brun nar jag kommer och att den harliga solbrannan inte forsvinner efter forsta duschen hemma:P hhehe
Blir nog ingen bloggande imorn om jag inte finner en lucka! Men annars kommer jag ju hem pa lordagkvall/natt... Sa pa sondag kommer det iaf ett inlagg och da far jag antligen traffa MrJ igen! Saknar honom sa mycket och det blir harligt med sovsallskap:D

Forresten! Har aven fatt tva bilder publicerade fran min praktik hos Hammarbyfotboll:D Kanns super! Tror lanken ar: www.nyarena.se!
Snart ar jag tillbaka i Sverige! Hooola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0