en drog?

Kanske har jag avslöjat mig själv! Kankse blgogandet är min grejj att göra för att glömma bort att jag åker om 5 timmar?!:O:P
Istället för att jag är nervös och gör annat, sysselsätter jag mig med att blogga...hmm..är det en drog kanske? Eller ligger det bara i vå natur att det hjälper att skriva av sig lite? Skulle nästan tror de. För några sekunder får man glömma allt och bara använda sin hjärna till att tänka på vad som man ska klottra ner! När jag blgogar lägger jag all min tankeverkstad på att träffa rätt tagenter och hålla mig borta från felstavningar, vilket jag inte tror går så lysnade. Stavning är inte min grejj!
Kanske känner jag att jag måste just få skriva av mig för att jag kommer få fnatt i fingrarna då jag knappt kommer att sitta vid en dator (säg msn) på en hel vecka! Jag måste verkligen hitta ett internet café. Detta blir väl 8e gången jag nämner de. Kankse även datorn är en drog? Den gör mig påverkad iaf:P

Kankse ska fördriva min tid med att packa klart de sista? Hmm..undanflykt att jag inte gjort de för att jag inte vill gå och lägga mig?:P
Jag har iaf nu tvättat mitt hår..pluspoäng till mig! Nu ska jag bara föna, platta och hoppas att det ser helt ok ut även om 5 timmar:D haha..jag kommer nog knappt sova 2 timmar i natt. Fördröjer allt med saker jag ska göra. Det börjar likna ett "..jag ska bara..":P
Får väl bara att att erkänna det! Jag har rejält med resfeber och är supernervös! 
Skakar i hela kroppen och magen beteer sig som om jag precis åkt världens bäästa berg&dalbana:D Heelt sjukt!
Något tips på vad jag kan göra för att lugna ner mig? Tänker dock inte dricka varm mjölk! De var ett dåligt förslag jag fick! Varm mjöölk = bläää!

neej..dags att ta sig i kragen! Blir inget mer skrivande denna kväll...förhoppningsvis! Ska lägga min fukos på mitt hår och packningen!
Tänker iaf ha en grym resa med massor av soool, bad och dricka goda drinkar! Bilderna efter resan kommer att få berätta allt:D
Ses om en vecka! Då är jag tillbaka igen som bloggdrottning..haha..nu när blondinbella åkt ur Let´s dance kunffar jag ner henne från tronen:D haha...hon har inget vetigt att skriva om nu!:D hahaha...känner mig lite mordisk nu!
Neej..sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0