Ett liv utan mål

Ångesten kommer....bara några dagar kvar nu och sen bara några månader kvar till stundent! Skrämmande!
Men mycket som ska hända innan dess!
Om en vecka spelar jag 3manna DM, skrämmande eftersom jag möter en världsmästare! Tycker inte riktigt jag passar in;P men vore ju grymt om jag spelade bra...visa upp sig lite...meeen..
Sen ska jag börja ta mina blodprov, första nu nån gång i veckan...
Jag ska hinna fylla gammal och fira folk som fyller krogen!:P
Även ha mösspåtagning och rocka natten låång på studentskivan..
Sedan är jag främme vid mitt mål och ska börja om igen...på ruta 1, precis som man gjort hela livet,. Så fort man kommit i mål börjar man på ruta 1 igen, längst ner och så får man arbeta sig uppåt, det tar aldrig slut. Kanske vid döden, vi vet ju inte vad som händer då, men skulle inte förvåna mig om döden är ett mål och sedan börjas de om igen...fast vi vet ju inte vart :)
haha....fick ni er en funderar nu? Tankeställare...;)



Härliga minnen! Kan man längta mer tillbaka eller?
Usch..så många år sedan de va...låångt ifrån det slut som jag nu snart ska stå framför.
Framtiden säkrad?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fira mig som fyller krogen! ^^

Den där bilden är förresten groteskt fuuul! Fast ändå härlig, det var tider det! <3

2009-01-06 @ 15:27:01
URL: http://yigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0