Första skoldagen

Första dagen gick ju helt lysande! Jag och D ägnade hela körkortsteori lektion, d.v.s 1½ timme, till att snacka skit och ta igen allt som vi missat under dessa 8 veckorna vi inte vart i skolan. Mycket skvaller ;) Vi hade ju ändå inte så mycket bättre för oss..prov som väntar oss nästa tors, jippi!
Annars var väl dagen helt lugn, sköönt att slluta kl 12 =) Efter skolan begav jag mig mot stan för att äntligen fixa mitt s.kort, plus är här, möte även MrJ där, därav att skrivandet är lågt igen:P
Haft en riktigt mysdag! Inte gjort någontung förrutom att legat i soffan/sängen, prata, skrattat och myst<3

Helg imorrn, sköönt, otrolig tuff skolstart:P Lär väl inte ha något vettigt för mig imorrn om det inte kommer upp något skojj, men en glimt på Lets dance måste jag få, haha...måste ju se blondinbella, sjukt men sant:P
Utgång på lörda, mys med J och sedan sovsällskap med MrJ, kan det bli en sådan mycket bättre lördag?=)



Härliga minnen från års 1! Här var vi allt inte så stora och kaxiga som nu:D Tänk att vi bara har ett halv år kvar med varandra, sedan försvinner vi:P 1an var nog iaf roligast, aldrig garvat så mycket i mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0