Ha fakta om din åsikt!

Heta känslor har flödat över sveriges finalförlust i hockey JVM!
De jag bara vill säga är att är man inte insatt inom sport eller ens har sett matchen, ska man verkligen inte uttrycka sig om den. Att bara läsa det tidningarna skriver dagen, tror på de och föra sin åsikt efter de, besvisar bara hur dum man är. Sportjournalister överdriver alltid, speciellt i rubriker, twistar på saker de intervjuade sagt för att locka till mer läsning! Sad but ture.
Så den som kommer med att Sverige bara skyller ifrån sig på domaren för finalförlusten, kanske ska läsa noggranare eller nästa gång sitta upp och titta på matchen och få en åsikt efter de.
Jag är grymt besviken på domaren men även på Sverige, de spelade riktigt dåligt. Men jag hoppas verkligen att dessa domare aldrig kommer att få döma en match igen. Att tackla målisen får man inte göra, så varför tillåts det att hända?
Orättvisa domare är det värsta jag vet..eller förlåt, det värsta jag vet är människor som har en åsikt om någonting de inte vet ett skvatt om eller är intresserade av!


Kommentarer
Postat av: johannafriskman

vilken fin blogg du har! :)

ha en fortsatt bra dag!

2009-01-07 @ 14:48:27
URL: http://johannafriskman.blogg.se/
Postat av: Angelica

det är verkligen sant , man ska inte tro på att som skrivs utan när man lägger sin åsikt bör man vara rätt säker på sin sak

2009-01-07 @ 14:56:56
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0