Handen förstörd

Matcherna idag gick helt bra, en vunnen en förolorad. Jag var bäst i första med 677, de säger väl allt varför vi förlorade:P I andra gick det lite bättre, 692! Dubbelmatcher är inget för mig, hela min höger hand är nu förstörd, kan knappt skriva nu. Fingertopparna svider och tummen är den dubbla stoleken jämfört med i morse! Plus att den är helt röd oxå, super mycket tack! Men nu blir det inga fler matcher för min del, iaf inte de närmsta två helgerna, åker ju tll Gran Canaria på lördag! Gud vad jag längtar, bara 5 dagar kvar:D Kommer med en sån grym resa!

Orken till att plugga och plocka undan julen är inte stor. Verkligen helt slut i hela kroppen, gick ju upp kl 7 imorse! Vill bara lägga mig och sova, men ska iaf försöka göra en lite ansträningen! Kämpa hårt denna vecka för att kunna njuta nästa när jag är i sooolen, bara kunna koppla bort skolan och veta att jag gjort ett grymt arbete innan!
Vi får väl se hur dagen utspelar sig! Min hand behöver iaf vård!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

2009-01-18 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0