Inte så mkt smaskigt...

Gårdagen var den mest segaste på hela året (eller förra året kankse jag ska säga:P), men behövligt. Hela kroppen var slut, inte en led som jag inte hade ont i, även märkt ett sugmärke på min höft, hur jag nu fick de har jag ingen aning om!:P
Idag har inte hänt så mycket, övningskört lite till, gick grymt bra även denna gång:P Vart lite på maxi för att inhandla allt tills på lördag då jag har lagfest hemma hos mig med bowlingen:) Mycket gott att dricka och äta, singstar och massor med skratt hoppas jag på!
Kvällen har inte så mycket att erbjuda! Kanske blir det discobowling eller lugn kväll hemma hos J.. Beror lite på om vi får tag på några msk att bowla med, vi tänker ju inte direkt stå hela själva:D:P hehe

Inte så mycket roligt eller smaskigt att erbjuda såhär efter nyår, men kanske bliderna från nyår räcker...massor att gotta sig med däifrån;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0