Jag ger upp!

ibland orkar jag bara inte. Förstår inte någon när man är oönskad? Räcker det inte med att en hel klass går emot personen, måste alla klasser på media reagera för att han ska inse hur illa han beter sig? Får jag bara tillägga att han är lärare också? Trodde faktiskt att lärare var ett pedagogisktjobb, men måste ju ha jäkligt fel, för denna människa går i mot allt vad det står för. Han drar ner alla andra underbara lärare som finns. Det är såna som honom som får lärare att se ut som idioter och som ingen elev gillar. Förstår verkligen inte mig på honom.
Men nu har jag fått nog! Försökt vara snäll, framföra allt på ett vuxet sätt och hoppas att jag ska bemötas av en vuxen men nej, inte av han. Hade t.o.m förväntat mig mer av en lärare, behöver jag nämna en gång till att det är ett pedagogisk yrke?
Från och med nu, tänker jag inte ge honom min blick, mitt leende eller ett hej ens en gång. Tänker bara vända andra kinden till, orkar verkligen inte längre till!
Vad ska krävas för att han ska fatta att han är oönskad och att ingen gillar/tål honom....inte ens lärarena...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0