Kämpa dag!

Idag är det första gången, jag vet inte på hur lännge, som jag gått upp ur sängen nu! Sov säkert till än halv 2-2, men verkligen helt död i kroppen och kom inte upp förrän nu! Kanske beror de på att jag inte kom i sängs förräns efter kl 4 i natt! Satt uppe och hejad på när småpojkarna spelade VM-final! Det gick ju inget vidare, men dom var duktiga ändå :)

Eftersom halva dagen nu redan är borta så händer verkligen ingenting! Måste ägna dagen till min förbanade körkortsteori som jag kommer ha prov på när jag kommer tillbaka till skolan. Det första som händer. Hippi! Sätta sig ner och skriva prov! Praktiken hade inte bara fördelar med sig, nu måste jag kämpa så jag kommer ikapp igen. Men jag ska se allt frånd en ljusa sidan :)
Ska försöka att även få några fler religions frågor besvarade! Idag är det duktiga-therese dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0