Klockan ringer 05:45..

Ikväll var det första träningen på det nya året! Det tog tjejerna 25 minuter att redan börja gå mig på nerverna:P Hur lyckas de egentligen? Fast iofs händer detta bara sista och första träningen, annars brukar de iaf nästan vara som 20 små änglar;)
Skolstar imorrn, klockan redan satt, den ringer 05.45, bussen 06.55, jippi! Hoppas jag kommer upp bara.. Känner på mig att det kommer vara segt. Men slutar iaf kl 12, underbart. Finns tre saker som är positivt med skolan, nu iaf, slutar 13, 14, 12 - tis, ons och tors, kan det blir bättre?!:P Ritkigt sköönt att kunna komma hem och ha hela dagen framför sig. Mycket bättre än att börja sent och gå länge! Då sover man ju bara bort dagen!

Helgen ser ovis ut. Utgång blir det iaf på lördag, kommer vara seg, har match på lördag under dagen...:P sen vet jag inte när jag träffar MrJ..nån dag blir det iaf :)
Snart dags för sängen...måste ju iaf försöka få några timmars sömn;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0