Lagfest!

Snart kommer C hit, då hon ska hjälpa mig att fixa för lagfesten som jag ska ha ikväll för alla i mitt bowlinglag:) Vi ska möblera om lite i vardagsrummet, skära morrötter, paprik och gurka, samt göra dipper:) gottgott!
Sedan är det bara att vnta på resten och hoppas att kvällen blir lyckad:) Singstaret kommer att gå på fulllfart hela kvällen :)

Annars händer det inte så mycket idag. Strax är det dags för mig att göra blodprov 1/5, nån gång nästa vecka ska jag väl gå, och sedan göra samma sak en gång i månaden fram till maj! Trevligt...verkligen!

Även märkt fler "skador" efter nyår, har lite blåmärken överalt, knäna mest.P hehe
Som ni kanske märker har jag ingenting vettigt att skriva om...hmm...när ska hända lite roliga saker..aja..skolan börjar ju iaf den 8e, då kommer väl allt skvaller upp och så får man göra vad alla har gjort sen höstlovet! Så läängesedan vi sågs, helt galet!

Kommentarer
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 22:16:12
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0