Måndag suger

Måndagen har varit otroligt seg! På min kära 6 timmars fotolektion fick vi en uppgift som tog mig 10 min att göra, fast min grupp inte riktigt är klara:P Men iaf...så vi bänkade oss i våra härliga röda soffor och försökte driva tiden på bästa möjliga sätt! Så från halv 10 till 3 har jag bara suttit och inte gjort ett piss, känns verkliegn givande! Visst har jag en motiverande skola?
Trafikkunskapen var inte direkt mycket härligare, somnade nästan, finns de något värre än att ha lektion till halv 5, ett enda stort lidande!
Dagen piffades upp lite iaf av ett glatt samtal från J, tänker inte nämna något än eftersom det kanske inte blir av.. Att pengar kan ha en sådan stor betydelse! Och ska göra sån skillnad i ens liv? Någon där ute som älskar mig och vill göra mitt liv liiiite bättre, så tar jag gärna emot bidrag, stora som små=)

Prison Break har star ikväll oxå:D Looove it! Blir det sen kväll då, illa när påföljden blir en tidig morgon med en mobil som ringer 05:45, skjut mig! ..eller skänk mig pengar! Tack, over and out!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0