Nu börjas det!

Helgerna är inte min storhet när det gäller skrivandet:P Har helt enkelt bättre saker för mig!:P
Gårdagen var dåligt, riktigt dåligt, första gången en utekväll var dålig! Redan vid halv 1 begav vi oss hemåt, ett snabbstopp på donken bara! Trevligt var det, bara inte så lyckat:P
Söndagen har väl inte bestått av någonting! Som en helt vanlig söndag, gick ut första gången på hela dagen för en halv timme sedan:P Riktigt mysig daag =)

Imorrn drar skolan i gång på riktigt oxå! Första riktiga helveckan och jag börja med en jäkla lång dag! 09-16.30, häng mig! Foto i hela 6 timmar och sedan sitta uppe och kämpa med körkprtsteorien! Känner att jag redan har prestationsångest, varför? Knappt kommit igång än och känslan är redan där! Kan den inte bara försvinna? Fokussera är det som g'ller, jag har mitt mål och de ska jag nå!

Sängen väntar på mig nu! Måste vila:P Även om jag inte gjort mycket annat än just de idag, så är jag seg i hela kroppen! Finns en fördel med morgondagen, den är lugn! Fotolektionen stressar inte upp en, tempot är lågt..men prestationsångest kommer...positiva tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0