Om en vecka såå... =)

Om exakt en vecka nu sitter jag inte här längre. Inte ens i detta land. Utan då befinner jag mig i soolen! Längtar så otroligt mycket. Denna skolvecka kommer gå extremt segt + att jag inte får berätta för någon i klassen att jag ska iväg. Det har och göra med att det är försent att begära ledighet så min lärare sjukskriver mig den veckan jag är borta. Inte så bra om det kommer ut:P Men att jag skulle vart sjuk en vecka och sedan kommer tillbaka brun (förhoppningsvis) kommer ju se lite konstigt ut..men men..de löser sig, tror inte min klass bryr sååå mycket om den saken!

Denna helg består inte av någe festande, beroende på två faktorer!
1. Jag har inte pengar helt enkelt:P Tomt hela kontot för resen:P Hahha...men de är faan vart de, har ju ändå haft en halv myshelg med MrJ=)
2. Jag har tdig dubbelmatch imorrn. Och då menar jag tidig! 08.15 är det samling! Hallå, någon mer än jag som hörde, 08.15!, det är ju helt idiotiskt! Det betyder att det blir sängen snart för min del:P
När hela dagen kommer gå åt till matcherna, iaf nästan hela, så kommer väl resen bestå av att plocka undan julen, jag vet, jag är efter, men det blir alltid så! Orken finns inte att plocka bort allting som man en gång med glatt humör plockade fram, hehe.. Sen förhoppningsvis att jag hinner med lite plugg också. Vill ha mycket gjort så jag slipper ta igen så otroligt mycket efter min och J´s underbara resa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0