omskola mig till spådam?

Hade jag mer rätt lr? Nej! Idag satt vi från halv 11 till kl 3 och gjorde inte ett piss! Extra knäcka som spådam? Riktigt segt har det vart idag. Och när sedan trafikkunskapen börjar klockan 3 är man helt slut i kroppen och somnar över böckerna! Kan jag bli mer irriterad! En riktigt onödig dag. helt! Otroligt mycket jag kommer att missa när jag åker en vecka till soolen=) Även fått reda på att det är fler i klassens om åker bort samma vecka:) Fast de tänker satasa på skidsemster, looosers, soolen och värmen äger! Men det känns iaf bra, då är det fler som kommer att "missa" allt det viktiga vi gör i skoolan..
Annars händer inte mycket idag asså..lite plugg kankse:P Känner mig riktigt på hugget, vill bara få allt undanstökat och sedan bara njuta=)
GLÖM dock icke Prison Break på TV ikväll:D Loooove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0