Pirr i magen

Nu är mesta av packningen klar! Jäklar vad mycket man ska ha med sig! Tur att jag knappt har något handbagage, de jag shoppar där ner får jag väl lägga i den väskan, vet inte om jag får plats i den stora:P Men under 20 kg kommer jag iaf;) Landar säkert på en 16 ungefär:P
Konstigt nog har jag inte så mycket resfeber eller känner mig så värst nervös..! Men det kommer säkert, kommer ju t.ex inte kunna somna ikväll:P En omöjlighet! Men lite pirr i magen har jag inte! Tror jag inte riktigt fattat dehär än, just därför jag inte heller känner någon nervositet! Men imorrn, då jäklar kommer hela jag vara som helt uppspelt och ha ett stort leende påmina läppar hela dagen!
Dock kommer jag sakna min MrJ otroligt mycket<3
Inte så mycket skrivande kommer det heller att bli om jag inte finner något billigt internet café, hoppas verkligen på de så jag kan berätta lite där nere ifrån=) Skänka lite varma tankar till er allihopa som är kvar i kalla Sverige;)
Snaaart dags för sängen...not...skriver nog senare igen då nervositeten kommit mer:P



Underbar utsikt ifrån hotellet:D
Stranden och partyställerna ligger perfekt nära och bra:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0