Säääängen

Jahaa...då får vi se vad måndagen har att erbjuda imorrn då. Kanske ska sätta en slant på att vi kommer sitta en mestadels av tiden? hmm.....aja...så fort den går över blir det en mindra dag kvar! Denna vecka handlar enbart om nedräkning, kämpa stenhårt med plugget och ta "farväl" :P Jobbigt att man inte kan ha kontakt på en hel vecka, iaf inte lika mycket som jag är van vid...kommer ju inte direkt skicka 45 mess/dag den veckan.. Det kommer säkert gå bra, längtan kan ju bara göra känslorna starkare :)

Sängen skriker efter mig, bäst att lyda, vill ha en god nattsömn;) Min nattbön:

Käre gode gud! Låt denna vecka springa iväg, springa på rosa moln. Fort, fort, fort. Aldrig har jag tidigare begärt något av dej, men nu vill jag att du hjälper mig! ägna en liten tanke till lilla söta mig här i kalla Sverige som bara vill ha lite värme! Taack, you rock!;)

Hahha...kankse inte ritkigt är så kristen och grym på dedär med böner, men kankse det hjälper, jag sätter mitt hopp till min tror och gud:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0