Sista lediga helgen

Sist lediga helgen och den har jag spendat på bästa sätt! Inte gjort någonting, bara legat i sängen och myst med MrJ :) Riktigt sköönt, därför de vart lite tomt, inte mycket skrivande!:P
I lördags hade jag lagfest, den gick hela bra, jag trivdes iaf, och om man inte tog för sig så fick man skylla sig själv. Jag orkade verkligen inte leka dagis. Så hoppas att alla hade skojj iaf, det hade jag och det hade verkligen min syrra:P
Söndagen sedan bestod endast av mys:) tills idag och nu är jag ensam igen:P Skola på torsdag, hjälpa mig!

Bilder från "festen":P


Vi lekte lekar..självklart var jag bäst! ;)


Men fick mycket bra motstånd, speciellt av Marcus, han klarade allt (precis som jag). Skillnaden bara att han är 193 m lååång...


Vi sjöön singstar, min syster och jag ägde hårt :D Riktigt skojj!


Det posades hårt hela kvällen lååång :)


Per hade kul...sjunga kunde han oxå ;)


Kvällen avslutades med att jag fick tre karlar i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0