Skrivande = seeegt

Fredagskvällen var mys, tog mitt ärsle till h-by där vi först glodde blondinbella, tyckte faktiskt inte alls hon var bra!, sedan tittade vi barnhemmet. Helt okeej film, tur att jag hade någon som höll om mig, men jag fattade inte ritkigt:P Som vanligt dårå...
Idag har jag haft match, de gick strålande, men kunde gått bättre, hade ju lite oflyt, men slutade som näst bäst=) 698! Vi vann iaf matchen och det är väl de som räknas!
Känner mig lite seg i kroppen nu! Sena matcher som denna, kom precis hem från den, tar musten ur en! Någon timme vila och sen pang på! Duscha, äta, sminka, klä. parta:D Hoppas på en grym kväll, vet iaf att den kommer sluta mys =)







Riktigt nostalgi att titta på dessa bilder, 2½ år gamla minst! Riktigt mysigt hade vi den kvällen, med oväntat besök ;) heheh:P



Kommentarer
Postat av: Jossan

<3<3 Finaste blåbärna och Johannan i världen!

2009-01-10 @ 17:35:31
URL: http://yigg.blogg.se/
Postat av: fia

Bra att ni vann:) mötte ni djurgårn ?

2009-01-11 @ 23:41:45
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0