Sooovmorgon

Underbart att få vakna upp vid halv 10 idag=) Verkligen helt slut i kroppen så detta behövdes! Skönt med en dag ledig, även om den inte kommer att gå åt till att fixa inför resan eftersom MrJ kommer hit när han slutat skolan=) Men imorrn får han lov att underhålla sig själv medans han är här, iaf en stund, måste ju få packa, prova kläder, raka ben mm.!
Den här veckan har verkligen både gått fort och sakta, det känns fort nu, men det är ju bara torsdag! Dagarna i skolan har inte direkt gått fort, men ändå är det redan torsdag, end ag som går fort när jag får sällskap och sedan är det fredag som består av packa och allt annat runt om! Många timar jag kommer sova fredagnatt...:P

Snart är det dags för mig att bege mig mot stan för att inhandla lite saker för resan: steps, strympbyxor, kanske nya ballerina och tunika, lite småsaker sådär:)
Skrivandet kommer säkert vara dött dessa dagar men ska försöka skriva innan jag åker, eller nej jag SKA skriva..måste få igång skrivande fast MrJ är här...hmm..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0