Sooolen här kommer jag :D

Kallt, mörkt och tidigar mornar bytes mot sol, värme och en otrolig sandstrand! Om en vecka blir detta min verklighet:D Då jag och J tar en trip till Gran Canaria för en hel vecka:D Kan det blir mycket mer underbart? Slipper jag denna kyla som jag inte tål, fryser konstant!
Dagarna kommer bestå av beachen, pool/hav badande och party! Massor med goda drinkar:D
Jag föra lite på brännan idag, måste ju ha lite grund, bleka lilla jag! Sedan åkte jag till J och skrev packlist:P Det är så otroligt mycket man ska ha med sig! Det kommer blir så grym kul, slitter till i hela kroppen:D
Mest nervös kommer jag nog att bli för resan, då jag aldrig flygit förut, mer än 20 min i en sesna, inte vad jag räknar tilll at flyga på riktigt. Det är inte flygresan som gör mig nervös, utan allt omkring. När man kommer till flygplatsen och allt sånt:P Men som tur är har jag med mig J, hon kommer att få ta hand om allting, min räddande ängel. Sedan får vi se hur det går med språket! Tur att J läst myckte spanska, sedan räcker väl min härliga engelska en bit iaf ;)

Men nu är det dags för mig att hoppa i duscha, få bort stanken från solariumet och sedan bege mig i en härlig timme till Hässelby! Riktigt uppfriskande ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå? Jag kan ingenting om flygplatser och sånt :/ Det hade jag räknat med att du kunde jue!! Nä, jag skojja, det går bra det här therese, vi tar oss igenom detta tillsammans (hoppas vi kommer fram i allfall) :p

2009-01-18 @ 20:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0