Sol, vämre och vatten :D

Vad ska man göra för att få lite sol i livet? Komma bort ifrån allt regn, mörker och kyla? Vad jag än tar på min fryser jag konstant hela tiden! I skolan går det knappt att vara, vad skulle jag göra utan min filt? Töntigt men sant, min filt är mitt allt, den ger mig iaf värme!=) Detta kankse bara ger en bild om hur varmt jag har det i skolan? För inte tror jag väl att det ska vara någe fel på mig..?:S
Skulle iaf inte tacka nej till en solresa nu tack! Bara få komma bort vore helt underbart! Få lite färg på kroppen skadar ju aldrig! Älskar att J kom med den underbara ideén att åka borta en vecka snart =) Så letandet efter en resa är i fullgång! Första resan helt ensamma, looove it! Päronen tillåter det också så länge det inte blir för dyrt bara, så om en billig resa kommer upp åker vi! :D Läängtar redan nu <3

Men nu ere Prison Break som gäller, looove it tooo:D

Kommentarer
Postat av: fia

bra :) shit pommes !, det är ju förfan nästan 230 i snitt ! :O

2009-01-12 @ 23:10:35
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0