Dehär med sommar..

men sommaren kommer mycket:
1. Solbränd kropp..om man har otur ser man ut som mig just nu, d.v.s en smurf fast röd i ansiktet, ej attraktivit!
2. Hänger inte med i vad som händer i världen p.g.a resor till landet, åland, pojkvän mm. Enda uppdateringen är aftonbladet och mammas Allers.
3. Saknaden efter dom man älskar.
4. Alla jobbar. Hör ihop med punkt 3.. MrJ på öland (4 veckor!!),  J hela sommaren, J bara helger, L8 fått riktigt jobb..själv kvar sitter jag...
5. Bloggen får lida och alla läsar för alla inlägg handlar om samma saker.
6. Ekonomin är dålig om man inte har tur som jag som har på något lustigt sätt har gott om pengar:S lönen från Hammarbyakademin gjorde verkligen sitt och tur att man är tränare och får en skönlön till sommaren=)

7. Regnar det 1 dag blir jag deprimerad, känns som om solbrännan som jag lyckas fixat försvinner på en gång!

8. TV människorna har än inte fättat att det är på sommaren man ska dra alla repriser av de som svenska folket har älskat/älskar.

9. Supersköna och snygga kläder....om man nu har turen att finna några...

10. Denna höst återvänder jag inte till plugget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0