Den nya vardagen

Känslan att mitt sommarlov dog med mina pärons semesterslut är inge vidare. Nu är det dags för den nya vardagen! Ett jobb ska finnas, börja inse att får jag inget jobb sitter jag själv hela dagarna, börja leva själv...d.v.s tvätta, laga mat och städa..och börja ta en massa ansvar. Hmm.. Har 0 motivation att söka jobb men de kanske kommer nu när jag inte längre kommer vara borta...utan nu börjar resten att jobba som vart lediga och då är det bara för mig att söka på. Vore också en fördel om de på arbetsförmdlingen kunde svara eftersom jag inte vill vara skriven i vällingby när jag bor i fruängen...suck!

Annars blir de en massa pill med min nya bärbara! Änligen! Min kära fotolärare fixade den till mig. Kostade 33.000 för 3 år sedan, jag fick den för 6000:-. Sextusen! Galet bra! Även att han fixade allting åt mig=) Ta in alla program..världens snällaste lärare går till Stephan!
Så nu kan jag äntligen börja fixa med alla bilder och komma igång ordentligt=)

Idag kommer även MrJ hem! Äntligen! Som jag har saknat honom. Ikväll och imorgon blir det enbart mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0