Njuta

Tur som jag har lever jag verkligen livet nu! Njuter till fullo! Nästa vecka börjar troligen MrJ att jobba så jag får ju ta vara på tiden:P Gårdagen var supermys=) Vi laga mat tillsammans, hade både chips, popcorn och dipp...kan det bli så mycket bättre?
Vi har även hunnit mer lite shopping:P Min käresta har verkligen fyllt upp garderoben, och jag har även fått honom att köpa nödvändliga saker oxå, som t.ex korta gay-strumpor:P Ett måste på killar i korta skor:p Även jag hitta en partyklänning, tacka gud! Dock svart men superfin..finns inte mycket att göra när det inte går att finna något annat:P

Imorgon är det dags för grönan! Länge sedan, kommer bli roligt! Ska allt få min älskling att åka tilt...min fegis:P<3
Utgång på fredag som gäller, zorba på lördag, nu går det undan. Även dags att börja packa snart! Nästa helg flyttar jag hemifrån=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0