Tillbaka till Sverige

Halva sommaren har nästan gått nu och har fortfarande inte spenderat en dag med MrJ! Toppen! Men nu är iaf bussresan bokad så den 16e åker jag ner. 7 timmar på en buss, önska mig lycka till!

Vistelsen på åland var bra, men att bo 7 pers på 50 kvm tär på nerverna. Jag kan verkligen bli super irriterad när vi ska se på nyheter/vädret både kl 6, halv 8 och 22 och det ständiga tjatet om mat! Verkligen skönt att vara hemma även om jag trivs till tusen där! När inte ens vädret är på ens sida finns det inte mycket som kan rädda en:P

Nu är det raka spåret ut till landet och fortsätta "sommarlovet". Hoppas på mycket sol så jag hinner bli brun och fin tills jag träffar min älskling!
Sommaren har aldrig vart så seg. Helt jävla ensam. Alla jobbar. Eller kanske är det bara jag som är en looser som inte har jobb?

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vem är bög?! :o

2009-07-15 @ 21:03:20
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0