Topplistor

Jaa så var det, topplistor! Jag som skulle lägga ut lista på fulaste människorna! Tyvärr så kommer det nog inte gå för en av de som skulle vara med på listan läser denna blogg och de har jag inte hjärta till att skriva!
Men andra listor ska jag försöka med! Vi kna ju börja med saker som äcklar mig!

Äcklista:
1. Smält glass med mjölk som folk har en tedens att leka med.
2. Halsband som folk stoppar i munnen! Äckligt, vad håller ni på med?!
3. Killar på krogen som utgår ifrån att alla tjejer där är singlar.
4. Killar/män/gubbar som hänger ut genom bilrutan (även när deras fruar är med) och tutar på mig och L8 när vi går på Willevägen/mickelsbergsvägen.
5. Historien om mannen som hade ett spindelbo i munnen och alla babyspindlar kröp ur hans mun.
6. Blötthår på fingrarna eller andras hår på en. Även fetthår
7. Silverfiskar.
8. Löskokta ägg
9. Tanken på sina päron eller syskon ha sex
10. Snoppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0