Vad har hänt?!

Förstår verkligen inte vad som hänt! Jag som alltid brukar stå i underkläder när alla kommer är nu helt plötsligt klar. Och klockan är halv 7! En hel timme tills resten kommer! Gillar verkligen inte det, känns som om allting hinner förstöras, håret och sminket vill säga:P Men men, haft så långtråkigt idag att jag var tvungen att börja göra mid i ordning. Så nu sitter jag här! själv... Men som tur kommer J redan vid 7 såå jag behöver inte vänta så lääänge... Men segt ändå!

Hoppas på att kvällen blir naajs och att vädret håller i sig, regnet för ikväll har redan kommit hoppas jag, annars kan vi ju säga hejdå till hår och sminket redan nu:P
Men har känslan att kvällen kan bli grym! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0