Blodgivare

Jaa, då var dagen här. Dagen jag tog många vuxenpoäng. Dagen jag blev blodgivare.
Men det kändes allt nära att inte bli av alls. Eftersom jag skrev in mig förra sommaren men har sedan dess hållt på med en massa kontroller så har jag ju inte lämnat blod. Detta tyckte sköterskan var konstigt och ville veta varför och så fick jag berätta allting, sedan var hon tvungen att ringa läkaren på blodcentralen för att checka läget, sedan fick jag berätta för honom precis samma sak. Kändes verkligen som om det aldrig skulle bli av. Men tillslut så när allting var utrett, jag som tyckt att jag redan blivit tillräckligt utred, fick tillslut lägga mig och få nålen i amren. Allting gick bara bra, lite spänd känsla i armen annars lugnt=)

Tråkigt bara att hela dagen var tvungen att gå, det tog ju extra tid också eftersom sköterskan skulle krångla. Men tillslut kom jag iaf ut i solen, träffade L8 och hade det mysigt i några timmar. Sedan drog vi hem, duscha och gorde oss i ordning för våran dejt. Supergott med kinamat, chendo är verkligen bäst!!=) Efter mycket skitsnack drog vi oss hemåt!

Jag drog vidare direkt ochskrev äntligen på hyreskontraktet. Blev inte riktigt som vi hoppas eftersom han som har den nu måste sälja, men vi flyttar in iaf 7-9 augusti och får lägenheten minst i 2 månadar. Sedan får vi se vad som händer med budgivningen kan ju blir så att det går segt och att vi får vara kvar längre=) 1 månads uppsägningstid har vi iaf, så det känns lugn och najs=)

Imorrn är det även min sista dag på Erssons. Eller kanske är det är min början. Vi får se! Hoppas på det bästa och allting känns ju bra iaf=) Imorrn börjar jag 11..sköönt..men slutar 20.30...missar fotbollen men vafaan vad gör man inte för ett jobb=) Hoppas att jag kan se final matchen sen istället=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0