Dag två

DÅ var provjobbdag två avklarad. Fortfarande samma smärta i fötterna:P haha helt galet! Men idag var det lite mer att göra, toppen! Känns mycket bättre nu oxå, jag hittar saker själv och vet vad som ska göras! Helt otroligt hur snälla alla är där som jobbar =)
Får vi se hur det blir på fredag, antar att jag kommer stänga och sluta ungfär kl 21 ingen aning när jag börjar....:/¨

Imorn blir en toppen dag. Först lite doktor och blodgivning och sedan ut i solen med L8, chilla galet för att sedan gå ut och käka och ha det dunder mysigt;)

Vila upp kroppen är vad som gäller nu! Pigg och fräsh tills på fredag och hålla tusen tummar att jag får jobb. Det skulle verkligen behövas=)

Och mitt i allt så känner jag mig rik. Tänka er, jag rik, weho! Fick min lön från SOL-flickorna idag, 3500:- inte illa de. Så 6000:- på sparkontot och 2200:- på vanliga. Verkligen helt perfekt och underbart!:D

Kommentarer
Postat av: Mr J

hoppas du får en mysig dag i solen imorn babe :)

2009-06-24 @ 20:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0