Ensam

Usch. Finns det någonting värre än att vara ensam. Jag gillar det icke. Det känns helt okeej på dagen men inte när mörkret faller. Var ensam hemma igår och även ikväll. Enda gångerna jag sover med radion på. Det är inte alls kul!
Men jag gör et bästa, som alltid, och tur är att min kära pojkvän håller mig sällskaps så gott det går via mobilen. Saknar honom verkligen, låång tid innan vi ses igen!

Annars har dagen i sig varit bra, glömde dock min påse på bussen! Aldrig hänt tidigare och det är så frustrerande! Som tur var flyttade jag precis innan över min plånbok från påsen till min väska så jag blev enbart av med lite vindruvor och mina favvo shorts, vilket suger rätt hårt. Haft ångest hela dagen. Men ska ju till arbetsförmedlingen imorrn igen och då ska jag ta en trip och leta efter ett par nya shorts annars får det väl bli ett samtal till sl och mycket mycket beende:P Mina sommarshorts är borta=( klant idiot jag!

Efter shoppingen imorrn blir det landet igen. Mina päron har ju nu semester så jag lär väl spendera all min tid där. Lika bra de, bygga på brännan och ha det najs! Bloggen tar stryk som alltid, men det är sommar och inte faan är väl någon inne då och läser blogg lr?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0