Ett liv till ett annat

Under detta år som jag nu har bloggat. Helt galet at det redan gått över ett år, var tog tiden egentligen vägen?:P
Men iaf, ni har ju fått följt mig under mitt sista år på gymnasiet, men vad händer nu kanske ni undrar (eller så gör ni inte det, utan bara jag som inbillar mig att ni är intresserad av mig, men hey ni läser ju ändå min värdelösa blogg) ?
Lite sommar jag har iaf nu fått njuta av innan det är dags att kasta mig in i vuxenlivet. Lite vuxenpoäng har jag ju iaf knapprat in eller kommer göra den närmsta månaden. Studenten, blodgivare, arbetsförmedlingen, provjobba, flytta hemifråm.

Såå det jag ville komma med var att ni nu kommer få följa mig i arbetslivet eller rättare sagt min jakt på att få jobb. Just nu provjobbar jag på Erssons fisk. Dom finns både i Fruängen och Sickla, även snart i bromma. Oturligt nog jobbar jag i sickla, men det är ju bara 6 min från slusen så det är lugna puckar.
Hade min första dag igår och jobba hela 10 timmar, hel slut i kroppen må jag säga. Speciellt ben, fötter och rygg. Min andra dag är imorrn och sista på fredag, totalt 30 timmar vilket minst borde ge mig 2400! Och sedan får vi se vad som händer, heltid kommer jag inte kunna få just nu men det känns iaf som att tim eller deltid är aktuellt!
Mer uppdatering kommer;)

Idag åkte MrJ till öland. Sorligt. Men jag överlever, förhoppningsvis:P Bäst att få tiden att gå blir om jag får jobb, hoppas! Och självklart försöka umgås med mina härliga vänner så mycket som möjligt!
Torsdag blir det doktorn och förhoppningsvis lämnar jag blod samma dag. Då blir det min första gång!!! Spännande. Mycket nytt som händer denna vecka.
Kanske bloggen kommer bli mer uppdaterad nu.....eller inte, för semestern kommer jue och får jag inte jobb lär jag ju inte vara hemma:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0