Galenskaperna rullar vidare

Usch! Nu äntligen händer det ingeting! Bara midsommar kvar:P
I söndags kom jag hem från västerås, superskönt. Lägret har varit super och bilder kommer senare, som alltid:P Annars dessa dagar har jag bara tagit det lugnt, shoppat lite ochäven varit på arbetsförmedlingen idag! Vuxen poäng till mig. Och nästa vecka den 25e ska jag till doktorn för sista gången och efter de blir jag blodgivare och får även ett vuxenpoäng till. Även 1 aug när jag flyttar hemifrån får jag vuxenpoäng, vad håller egentligen på att hända?:P

Mycket som händer just nu, midsommar till helg, U21 EM och MrJ åker till öland....i hela 5 veckor. Rädda mig någon! Tur att jag ska prov jobba nästa vecka då så jag kanske får jobb och kan fördriva tiden ensam i sthlm bättre:P=) T.o.m de tycker jag ger vuxenpoäng!

Ikväll är det dags för utgång, otroligt länge sedan nu! Men nu när J äntligen fyllt 18 är det väl dags igen att komma tillbaka i tempot;)

Kommentarer
Postat av: fia

vart ska du provjobba? (:

2009-06-17 @ 22:09:52
URL: http://sschnyggve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0