Sommar

Satan vilken värme det är, bäst att inte klaga! Kroppen är iaf nu solbränd och fin=) Dock har jag blivit lite sjuk så det blir litejobbigt att vara i solen. Skönt är det iaf när jag kommer hem från stranden, kroppen är verkligen helt död!

Jobbet som jag provjobbade för fick jag inte med anledningen "vi har redan så många".....värför låter de då mig provjobba?
Min blodgivardebut gick bara bra, kändes lite konstigt, men gjorde inte ont i armen, så nu va det klart oxå=)
Annars händer inte mycket i mitt liv! Njuter av värmen så gott det går och saknar MrJ. Förhoppningsvis åker jag strax ner till honom för ett par dar. Längtar redan nu=)

Ikväll kommer L( hit, lugn kväll med mys, lär säkert somna ap tidigt, om jag inte tar en pn nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0