Veckan rullar vidare!

Helt galet! De tar verkligen inte slut, fullrulle sedan i tordags!
Igår tog mig älskling studenten, en mycket fin dag med många skratt och skönt och trevlig slut på kvällen. Idag var jag hos J på hennes studentmottagning, godmat, dricka och självklart många skratt även där!
Men nu är äntligen studenthysterin slut, helt ärligt så börjar jag nästan tröttna! Tur att det bara sker en gång om året, lär bli minst lika mycket nästa år=):P

Just nu håller jag på att packa för västerås-resan. Känner mig sjukt otaggad för denna resa, helt slut i hela kroppen. Jag behöver vila och bara få chilla. En kväll iaf, får ligga och titta på TV och äta popcorn typ:P

Ännu sämre uppdatering kommer det bli nu när jag åker bort och inte kommer hem förrän på söndag. Men så kommer jag med tusen bilder, som alltid=) Bilder bättre än text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0