Ångrar mig

Tanken som slog mig i morse när jag vakna och hade MrJ brevid min sida var att dra täcket över huvudet och bara få en mysdag tillsammans. Men eftersom jag kände att denna dag i skolan var vittig tvingade jag mig upp kl 6. Men detta kommer jag senare att ångra djupt.
Har inte gjort m,ycket idag i skolan, fick tillbaka arbete på sociologin och sedan en ny uppgift (kankse de "viktigaste"), på svenska gjorde vi nada, gick igen np som vi har i april och på historian fick vi gå hem och plugga till provet som vi har nästa vecka. Så det kändes bitteert att jag skulle kunna legat kvar  sängen i morse och haft en otrolig mysig dag=)

Annars är det träingstisdag idag som vanligt! Äntligen tillbaka till tidig träning så jag slipper komma hem vid halv 10 på kvällen och bara decka i sängen!
Nu kankse det bli bättre tid till lite plugg också..ska göra mitt bästa även om MrJ är här. Måste lära mig, men det är otroligt frestande att bara ligga i hans armar och ha det bra!:P Ett jäkla tjat det blev om de nu då..sorry:P

vi får se vad kvällen har att erbjuda, vet iaf att syrran kommer över på fika, inte ofta det händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0