Bakning del 1

Sån underbar dotter som jag är började jag innan med bakningen. Kankse inte det roligaste att stå efter middagen och baka. Så nu har jag gett på mig för första gången att baka hallongrotter, kan ju inte vara så svårt eller? Men resultatet ser ju bra ut, hoppas smaken är den samma som utseende på dom:P


Alltid en massa saker som ska vara med när man bkar. Recept och sen räcker det inte med en bunke för torra och våta saker ska vara i olika från början och sedan skall de blandast. Lovar att den som kom på det gjorde det enbart för att jävlas med en massa disk och sedan också för att barnen på hemkunskapen skulle lärare sig att diska!


Än så läänge se de ju bra ut...riktigt vackra, stolt över mig själv:P


Sedan var det dedär som man fick lära sig i skolan att hålla rent om sig i köket. Funka exellent när jag gick i skolan..men hemma nej!:P


Här har vi resultatet. Så vad tycker ni, får jag ett godkänt resultat?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0